Merhaba kızlar Bi sorum var sizlere bugün kontrolüm vardı gittim 33+0 haftalığım ilk nst ye girdim nst sonrası tansiyon ölçümü yaptı ebe 120/90 çıktı tansiyon dan hiç anlamam 120 iyi ama küçük tansiyonun yüksek dedi doktorun yanına gönderdi doktorda 1 haftalık tansiyon takibini yap küçük yüksek çıkmaya 80 in altına düşmezse gel dedi ailemde tansiyon hastası yok bu zamana kadar hep sağlık ocağında ölçtürüyordum ara ara oda normal çıkıyordu küçük tansiyon yüksekliği için ne iyi gelir sizler neler yapıyorsunuz nasıl dengede tutuyorsunuz tavsiyelerinize ihtiyacım var 🙏🏻 biraz uzun oldu kusura bakmayın lütfen şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻