Geçen hafta 36+2 de özel bir hastanede doğum yaptım
Bebeğim 2600 gr doğdu normal doğum ile ve 4 saat yanımda kaldı
Sonra serüven başladı surfaktan verdilerr cevap vermedi tedaviye entube ettiler durumu ağırlaştı kalbi delik dediler ki kontrollerde böyle bi sıkıntısı yoktu yapacağımız bi şey kalmadı sürfaktan üretemiyosa yaşama şansı yok dediler devlete sevk ettiler
2 gündür azda olsa iyiye gitme var
Ama hala kritik
Rabbim evlatlarımıza kalıcı,acil şifalar versin