İyi günler hanımlar hep baştan beri kendimi cesaretlendirip normal doğum istedim öylede olacaktı taki çatı muayenesi günü gelip çatana kadar. Çatı muayenesi düşüncesi bile beni çok kötü etti doktorda böyle doğum yaparım ama çok büyük travma kalacağını söyledi sezeryen olmayı düşünmelisin dedi. Korkup normal doğum yapan varmı biraz vicdan azabı çekiyorum. Herkes sezeryan zor diyor ama psikoloji daha önemli değil mi.