Kızlar çok moralim bozuk sabah test yaptırmıştım sonuçları şimdi çıkmış hem kanda hem idrarda enfeksiyon var 29+1 haftalığız herhangi bir ağrım sancım yada idrarımda yanma yok niye böyle yüksek çıktı anlamadım hastane yatışı vs olur mu yaşayan varmı aranızda 😔😔