annesinin_kelebekleri Bi adet günümde oldu o gün teslim silikti kan testi vermiştim 26 da dedm aha akıntıda var galiba kesin hamileyim test negatif çıkınca dedm demek geç yumurtladim günüde kaçırdım
Bidaha geçenlerde o kadar çok akintim oldu 26 yumurtladiysam 9-10 adet olmam lazımdı anlamadim ya walla
Ama goguslerimim çok şişmesi lazımdı diye dusunuyorm çok hafif sizlama var
Sende varmi