mesudeislam annesinin_kelebekleri Rabbim gönlüne göre versin inşallah psikolojik de insan da uyku halsizlik olmaz bence hayırlısı ile
annesinin_kelebekleri mesudeislam 2.gebeligimde bir hafta arayla kan testim negatif çıkmıştı bende kist falan var demek ki diye umudumu kesmiştim 3 hafta sonra doktora gittiğimde 5 haftalik hamile olduğumu öğrendim mucize olmuştu böyle, bu seferde acaba öyle mi diye düşünüyorum
Sakine7606 Adetim 3 gün gecikti çok acıkıyordum iştahım inanılmaz açıktı midem sürekli devrede hep bir şeyler gönder modunda he birde halsizlik uyku hali oldu, erken gebelik testi yapmıştım pozitif çıkmıştı şimdi 30+2 yiz.☺️
annesinin_kelebekleri Sakine7606 benimde iştahım maşallahim var uyku halsizlik var testlerim negatif, sağlıcakla kucağınıza alın bebeğinizi inşallah
annesinin_kelebekleri Zerlll normalde hiç gecikme olmaz bende, test yaptım negatif kan testide negatif çıktı ama adetim yok
babycom456 Adetten 2 gün önce erken test yaptım baya moyu bi şekilde cıktı akşamına kan verdim 464 cıktı simdi adetimin gecikmesinin 4. Günüündeyim 28880 cıktı
AsyaCngz55 annesinin_kelebekleri adetim 4 gün geçti önce normal test aldım silik çıktı sonra kan verdim betamda gözüktü.
AsyaCngz55 annesinin_kelebekleri yanlış hatırlamıyorsam en az 5 olması gerekiyor sen 2 gün sonra bir daha test vermelisin.
annesinin_kelebekleri AsyaCngz55 trendyolda erken gebelik testi sipariş verdim bu sabah yarın gelirse bakalım, evet 5 olması gerekiyor, hayırlısı ((
AsyaCngz55 annesinin_kelebekleri Tabiki yine sen bilirsin ama onunla uğraşmaktansa kan daha hızlı ve net sonuç canım
annesinin_kelebekleri AsyaCngz55 hiçbirini yapmayın bekleyim biraz diyorum aslında, ama testler gelince dayanabilcekmiyim yapmadan onu da bilemedim ))
nidosh Adetten 2 gün önce normal gebelik testiyle öğrendim bir hafta sonra kan verdim 900dü annesinin_kelebekleri
Ftmaskr annesinin_kelebekleri belki geç döllenme olmuş olabilir veya hap falan kullandıysaniz adetiniz gecikmiş olabilir bence
annesinin_kelebekleri Ftmaskr adet söktürücü yazmıştı doktor onu içtim 15 gun başkada ilaç kullanmadım