34+6dayım bikaç haftadır öksürünce ya da hapşırınca minicik zaten kaçıyorıyodum ama artık geceleri hiç tutamıyorum sürekli tuvalete kalkıyorum. Bu gece de tuvaletim geldi kalkıp lavaboya giderken bi ıslaklık hissettim iç çamaşırım idrardı hep. Allah’tan yatağa falan çıkmamış. Eşim yatarken komple üstümü değiştirdim tekrar yattım ama sinirden uyuyamıyorum sizce bu normal mi sizde de oldu mu ya da her hamilede olabilme durumu var mı?