sum-06 Merhabalar gebeliğim 26 haftalık oldu,ama hala doktor olarak içime sinen birisi olmadı İstanbul Avrupa yakasında ikametgah ediyorum.Devlet Hastanesi’ne giden ve doktorundan memnun olan varmıdir acaba?