Kızlar 37+6 haftalık hamileyim akşam saat 11 gibi kaseye yoğurt ve 6-7 tane hurma koydum karıstırdım yedim, yaklaşık 1-2 saat sonra karın ağrısı başladı hemen tuvalete gittm neyse büyük abdestimi yaptım fakat hala sanki büyük abdestim varmış gibi karnım ağrıyor her an tuvalete çıkacak gibiyim ama gidiyorum yok yatamıyorum bana ne oldu?