Elcnalks Merhaba yarın sezeryan olucam olan varmı icinizde ameliyat sonrası karın bölgesine bastırıp alttan kanama varmı diye bakıyorlar mi acısı ağrısı varmı lütfen olan varsa dönüş yapsın
Dark Elcnalks bana yapmadılar sadece bir kere vajinal bakıp kanama ne durumda baktılar. Belki kanaması az olanlara yapıyorlardı ciksin diye. Zaten doğum sonrası karnımda küçük bir torba gibi bişey vardı o bastırıyordu hafif. Hiçbir acısı yoktu
ilkin41 Elcnalks benin karnıma hiç basılmadı sadece kanamaya bakıldı bide sonda çıkartıldı bastıran yerler varmış ama beden uyuşuk olduğu için bence çokta anlaşılmaz korkmayın
BabyMinor Elcnalks ilk doğumum da yaptılar çok acı verdi hemşire dövecektim o canımın acısıyla bunda yaparlar mı bilmiyorum uyuşukluk gecince yapıyorlar bide
aksymrve Elcnalks spinal sezeryan oldum iki gün önce ameliyathanede ve odada bastırdılar fakat uyuşukluktan hiçbir şey anlamıyorsunuz🙈