-Nazlican35- ben şeker yüklemesi haftasına kadar “ay başım ağrıyor,çok mu yedim,sanki ağırlaştım, kepekli ekmek mi yesem”""diye diye kendimi hasta hale soktum. Sağlık ocağında açlık glukoz ölçümü 60-67 çıktı. En son 28 de ya varsa ya varsa diye dedim doktora bir soralım oda bize hayır ne gerek var, zaten sağlık ocağında baktirmissin,senin gibi zayıf birine de ölçüm mü yapalım dedi. Ondan sonra rahatladım ve hiç birşeyim kalmadı,ne baş ağrısı ne ağırlık. Yemeklerden de bol bol yemeye devam ettim, hepsi kendi kuruntum oldu,beynime acaba şeker mi var acaba acaba diye olmayan şeyleri çıkardım. Çok şükür suyumuz,kilomuz normal. Ben yaptırmak taraftarı değildim,o yüzden iyi de oldu.