nur_4434 Haftadayım kanal tedavisi olmam gereken dişim çok ağrımaya başladı birden. 1 saat önce uyumuştum ağrı ile uyandım bi parol attım ağzıma buz koyup bekliyorum acı ile. Ağrıyı hafifletecek bir şeu var mııı🥺🥺🥺😕😕😕
YagmurAnnesi nur_4434 tuzlu su gargara ya da karanfil 🤷🏻♀️ Allah kolaylık versin inşallah canım ben çok çektim vitamin demir ilaçlarını almayı unutma sakın.
nur_4434 Merveomrum üzerine mi dökmem gerekiyor? Evde yok şuan mecbur sabaha kadar bekleyeceğim. 🤲🏻😭😭😭
nur_4434 Merveomrum Estağfirullah canım sağolasın. Gece 2 den gündüz 5 e kadar ağrı çektim. Ölüp ölüp dirildim resmen dişçiye gittim. Sıra beklerken ağrım geçti çok şükür eve geldim. Bir daha ağrırsa aklımda bulunsun. Çok sağol🧡