Asla korkmamalısın.Bende çok korkarak gittim nasıl olacak nasıl davranacaklar diye ama hiçte korktuğum gibi olmadı.herkes gayet sakin ve ılımlıydı. Hele beni ameliyathanede karşılayan bir bey vardı ki neydi bilmiyorum ameliyat bitene kadar hep başımda oturdu o çok iyiydi Allah razı olsun. İlk karşıladığında nasılsın herşey yolunda mı bi sıkıntın var mı diye sordu ameliyat sırasında da hep sordu