Sakaryali54 sen sakin ol canım herkesin vücudu ağrı eşiği bir değil, benim de 35 lerden beri çatı ağrım var ama mesela bana dayanılmayacak gibi gelmedi ya da işte alttan muayene oldum başkası olsa zor olurdu belki ben kasmadım acı hissetmedim falan filan. Sen stres yaptıkça bebeğin de gerilir. Zaten panik olduğunu söylemişsin sezeryan için biraz daha gelişmesini bekliyordur doktorun. Güveniyorsan kendini ona bırak eğer güvenmiyorsan daha vakit varlen başka doktordan da fikir al istersen.