clalHasan Hanımlar Doğum çantasına neler koyuluyor bu hafta hazırlığa başlayacağım da ALLAH izin verirse
Vldn Valla aklıma ne gelirse koydum ikram için servis tabağı bile koydum düşün 😂 zaten hergün aklına bişey gelicek aa bunuda koyim diyeceksin ben 32. Haftada başladım işte daha yeni yeni bitti koyacaklarım hiç açmıyorum bavulu
Vldn Bestezdemir normelde erken bence 32 33 de başlansa daha iyi olur ama erken doğum riskine karşı hazrlamakda fayda var
Naznaz Bestezdemir kesinlikle erken değil başlamalısınız. Erken dogum riski diye bir şey var bende neredeyse 29 haftalıgım ve bebegimin cok asagıda oldugunu erken dogum riski oldugunu ögrendim bir an önce hazırlayıp kenara koymakta fayda var neyin ne zaman olacagını bilemeyiz dagınık duracagına cantada toplu dursun zararı yok bence hatta araba varsa direk ona indirin dursun