melekmommm yagmur_3566 yedi haftalıkken aşırı kanamayla gece dörtte acile gittim kalp atışını duyduk. bebek iyiyse bol bol dinleneceksin iğne ve progestan veriyor doktor iş yapma sürekli uzan Allahın izniyle geçer korkma on gündür daha yeni biraz durdu benim
yagmur_3566 minikmucizem__ kanamam geçti ağrım var doktor randevum da pazartesi hiç kalkmadan yatıyorum bütün gün ne olacak bilmiyorum iyi mi olurum yoksa bebeğim gider mi hiç bişey bilmiyorum:(
minikmucizem__ yagmur_3566 canım bugün benımde kanama oldu banada hap verdı. Sabredıp beklıcez pazartesını. Allahın izni ile kötü bişey olmaz inşallah. Çok mu agrın var
Fatma-ylcn minikmucizem__ bugün bende de kanama değil ama pembe bi akıntı oldu sizce acile gitmeli miyim yoksa perşembe günü randevum var beklemelimiyim
Fatma-ylcn minikmucizem__ 11+5 daha önce de olmuştu doktorum Protestan verdi bi sure kullandım bıraktım bugün yeniden başladım
Fatma-ylcn minikmucizem__ ban donmesi yapabilir kanama olmadığı için bırakabilirsin sonra demişti ben de çok uyku yaptığı için bırakmıştım
superstar_00 Fatma-ylcn Fitil olarak kullanılanbilirsiniz ben o şekilde kullandım doktorum dedi vajinal yoldan kullan diye daha çabuk etkisini gösteriyor bu şekilde.
minikmucizem__ yagmur_3566 anladım canım. İkimizde pazartesı hayırlı sonuçlar alırız inşallah Allahın izni ile