21.haftadayım ve hareketsiz bir hayatım var. Kiloluyum da normal olarak, biraz hareket olsun hem de fazla kilo almamak adına kondisyon bisikleti kullandım dün akşam, 15 dk falan terlemedim bile. Bugün karın kaslarım ağrıdı, karnım değil kaslarım yan taraflar falan. Böyle kullanmaya devam etsem sorun olur mu sizce, zarar verir mi karnıma