CmreKsidar Sola yatıyorum olmuyor sağa yatıyorum olmuyor sırt üstü yatıyorum yine olmuyor. Doğurmadan son kez uyuyabilseydim uyuyamamak aşırı yordu beni nasıl uyucaz ya oturup ağlamak istiyorum.
Ersagununannesi CmreKsidar 37+3 den bildiriyorum 6 yastıkla yatakta düzenek kurdum belimi ve karnımı da destekliyorum bayılana kadar uyanık kalıp en son sabah ezanı okununca uykuya dalabiliyorum :(
Yagmurcmn CmreKsidar gerçekten artık uyumak istiyorum ya uyusamda hiçbişey anlamıyorum sürekli ya su içmeye ya tuvalete kalkıyorum 35 haftalığım
CmreKsidar defneemom doğumun yakındı diye hatırlıyorum ciddi bisey olmasında bana da yatak batıyor resmen sanki iskence yatağı ☺️
Pnr60 Olmuyor olmuyor ne sağ ne sol ne sırt üzeri 38 ci haftadan sesleniyorum dahada zooorlaşıyor 😭😭😭😭
Lina-Annesi Yeni doğum yapan arkadaşlarım uyu merve simdiden uyu diyorlar… Ama bilmiyorlar ki Merve şimdiden uyuyamıyor.. uyuyamamak çok kötü…
Eliffffylzzzzz Lina-Annesi yeni hamileliklerde bu sıkıntı oluyor mu yoksa doğuma yakın olanlarda mı oluyor sadece
Mercan_Lina Lina-Annesi aiii hiç sevmediğim sözler uyuyabilirsem zaten uyucam doğumdan sonra Allah kerim
gulcannurozturk 39.haftadan sesleniyorum batmasını geçtim her 10 dk da bir tuvaletim geliyor ama böyle aşırı sıkışık gibi gidiyorum 1 damla🥱😪😪😪 uykusuzluktan delireceğim
Lina-Annesi CmreKsidar kesinlikle canım ya :) doguma yakin insan zaten dogum korkusuna uyuyamaz bi kereeee 😀
CmreKsidar Ersagununannesi hahaha yastıklar bende var. 2 kafamın altında bir bacağımın arasında bir sırtımda bir karnımın altında. Yastıklardan harekette edemiyorum ama onlar benim herşeyim☺️
CmreKsidar Lina-Annesi valla şimdilik doğumdan korkmuyorum cahil cesareti olabilir bilmemezliğin vermiş olduğu rahatlık 😂