1 hafta önce falan bebeğim hıçkırırken aşağıda kasıklarımda hissediyordum. Baş geliş demişti zaten doktor. Ama bugün hıçkırık tuttu yine ama bu sefer resmen göbeğimin üstünde göğsümün altında hissettim. Sanki kafası yukarıda gibiydi.
Sizce dönme ihtimali var mı 🙄