Kubrasengul12 Hanımlar uyku problemi yaşayan varmi gebelikte 2 gündür 3 saatlik uykuyla duruyorum gözlerim yanıyor ama yok uyuyamiyorum
Kubrasengul12 Kuzuletta telefonu bıraktım gittim abdest aldım dua ettim süt içtim yoğurt yedim 4 saat oldu hala tık yok
Nazlii_i 33+3 ayak ağrılarım karıncalanmalar hariç gayet işimde gücümde insanım gel gelelim uyuyamıyorum. Uykularım kaçtı doğumdan sonrası için hazırlık mı oluyor bizim için anlamış değilim
Eliffffylzzzzz Kubrasengul12 bende idrar gebelik testi yaptım 3 günde toplam 6 kere yaptım 6sındada ikinci cizgiyi gördüm adetim 4 gün gecikti ve geceleri yatamıyorum acaba gebelik varmı kan testi yaptırmadım daha
Songul_33 Bu aralar bende de aynı ama mide yanmasından dolayı. Mide kapakçığı açılıyor sürekli kovayla yatıcam artık hiç rahatım yokkk 😭😭😢 Bu arada 33. Haftadayız