Hahahaaaha yalnız olmadığıma o kadar sevindim ki 😄 34. Haftamdayım, yakaladığım görüntüler var ama en çoşkulu hallerinde çekmek istediğimde, flaş açmasam ya da kıpırdamasam da duruyor.
Eşime gel gel diye işaret ediyorum sakince, garibim gelip dakikalarca bekliyor tık yok üzülüyor kıyamıyorum 🥲