Merhaba arkadaşlar 20 haftalık olduk bugün kontrolümüz vardı daha cinsiyeti bilmediğimiz için de ayrı bi heyecan vardı ama muayene sırasında bebeğin eşi asagi dedi doktorum e hocam dedim büyük sorun mu dedi doğum ağrıları olunca kanaman olur bu hastanede doğum yapamazsın adana marsa diye geçiyor gttigim hastane malesef com uzuldum ki zaten doğumdan korkan biriydim şuan daha da korkuyorum .Sorum şu başına böyle bisy gelip skntisz normal doğum yapan var mı yoksa hiç riske atmayın özel e gidip sezeryan mi olmalıyım