Merabalar sevgili anneler 39+3 olduk bugun doktor kontrolümüzde bebiş hala dönmemiş kilosu 3800 ve kafasının irileştigini söyledi doktorumuz ne sancım var ne agrım alttan muaynede oldum ama açıklıkta yok cuma tekrar görüşelim dedi ama bu oglanın gelesi yok suni sancı vermekte istemedigini söyledi doktor dogum pozisyonunda olmadıgı için kafam karıştı anlıycanız kafasının irileşmesinden dolayı çokta 40 artılara kadar bekletmem sezeryan düşünebilirz diyor doktor en fazla 40 da alırız dedi yani ne yapmalıyım bilmiyorum 🤷♀️