Meloo35 22.haftadayız akşam 7 gibi yemek yemiş oluyorum gece tekrar bir acıkma yaşıyorum kendini frenleyip yememeye çalışıyorum ama aç uyumakta suçluluk hissi yaratıyor sanki bebeğimi aç bırakıyorum gibi siz gece acıkmalaranızda neler yiyorsunuz az kalorili
Sahnedekimadam Bebiş vitaminler yoluyla besleniyor ya :) gün içerisinde yediklerin besliyor onu zaten yani gece yediğin yemekle karnı doymuyor ☺️