Ben bitane lohusa takımı gecelikli aldım, 2 tane de normal pijamalı takım aldım. Muhtemelen elbiseli olanı giymeyeceğim. Pijamalıların da bir önden düğmeli diğeri kurvaze yaka.Normal doğum olsa gecelik giyerdim büyük ihtimalle ama sezeryanda pijama takımı giycem. Zaten yatıp kalkarken elbise sıkıntı oluyor ablamda görmüştüm. Hastanede yatağa yatarken hep açılıyordu.