22 haftalığım. Gebeliğimin başından beri Onzyd kullanıyorum. İlk 3,5 ay benim için zehir gibiydi hayat. Kusma, bel ağrısı , bulantı, kabızlık, mide yanması, şişkinlik, koku hassasiyeti. Bebeğin varlığının mutluluğunu hissedemiyordum yaşadıklarımdan ötürü. Bütün doktorlar Prilam Dr veriyorlardı. İçtim bende uyku hali, sersemlik ve nabız düşüklüğü yaptı. Bulantımda kesilmedi. İştahsızlık oldu. Uyku hali zaten yan etkisi. Sonra doktorum Onzyd verdi. Hala kullanıyorum. Damak ve dudak yarığı riski var bebekte kullanmanı önermem Prilam Dr daha iyi dediler. Ama ben riski göze alarak kullandım. Sonrasında detaylı ultrasonda bu kaygımı belirttim. Şükür bebekte yarık yok. Bir akrabamda 5. Ayına kadar kullanmış. Bebeği sapasağlam. İnşallah herkes sağ salim kucağına alır bebeğini.