Benma @Aylinslmci merhaba sabah aç gynoferan icmem gerek kustugum için içmiyorum decavit sonrası onuda bazen kullanıyorum vallahi unutuyorum ya
Benma @35ilknur35 benim sırt ve kaburga ağrılarım oluyor yatarken çoğunlukla ama olsun sağlıklı olsunlar da ❤️🕊️
tazeanne07- Yldzkrtas sağlıkla gelsin bebiş bende 24+1 deyim ☺️ karnımın alt tarafında fazla baskı hissediyorum. Ara sıra da karnım çok sertleşiyor özellikle geceleri. Sende de oluyor mu ?
saitkereminannesi02 Deletedmom_52 23+1 bel ağrısı halsizlik dışında çok iyiyim çabucak zaman geçsin istiyorum
Deletedmom_52 saitkereminannesi02 bazen çok istiyorum bazen içerde mi kalsa bir süre daha diyorum 🥹🤦🏻♀️
25_25damla Aylinslmci ben şu an vitamin kullanıyorum bir tek başka ilaç vermedi doktorum doktorum da değişti başka birine gideceğim bakalım o ne ilaçlar verir bilmiyorum ama şu an tek vitamın kullanılıyorum
saitkereminannesi02 Deletedmom_52 Oğlum karnımı rahat bırakmıyor doğsa daha iyi bence 😂😂 Ama yapacakları yaramazliklar düşündüğüm de bende öyle diyorum bazen