nilayakinci An itibariyle 38 haftalık olduk 🥹 9 ay geçti de son haftalar geçmiyor ya deli oluyorum 😂 sizler de durum nedir doğum şekli belli olmuştur artık bizim cumartesi günü belli olacak 🥹
KumsAlyaa nilayakinci Saskinannee 36+5 hafta içi doktorum sezeryan için gün verecek 37 nin ortasında doğursam olur mu acaba çünkü sırt kaburga artık çok zorlanıyorum özellikle yemekten sonra aşırı doktordan rica edicem önümüzdeki hafta bir gün alsın sizce ?
Aaaaaaaaaaaappp nilayakinci benim de aynı bugün 38 doldu 39 a girdik ama geçmiyor bir türlü bir de normal doğum dendi günü de belli değil evi temiz tutmaya çalışıyorum ha oldu ha olacak diye … belirsizlik çok yoruyor Sağlıkla gelsinler de 🙏🏼
Saskinannee Benimde 2 gün sonra 38 cmrtesi de doğum benimki de kız😊ve artık taşıyamıyorum ter basıyo sürekli.Allah yardım etsin hepimize son haftalar zor zamanlar
Meerve-um Bizde pazartesi 38 oluyoruz doktor Salı günü alabiliriz bebeği dedi heyecan korku hepsi bir arada 🥰