Rnml biz 35 haftalığız. Gittiğimde Nst de sancı gördü ve çatı yapmak istedi doktorum.
Bende ilk defa o çatala yattım ve ttreyerek yattım bildiğiniz fakat korktuğun gibi olmadı saniyelik bir şey zaten jel sürüyor ve hissetmiyorsun bile. Kendini rahatlatmaya bak çünkü doğum yaklaştıkça sürekli bakacaklar 🤰🏻