Merhaba arkadaşlar, 36 günlük bebeğim var. Bazen burnu tıkalı gibi sesler cıkarıyor, ama kontrole götürdüğümüzde tıkalı olmadığını söyledi hemşire. 4 aylık bebeği olan bir arkadaşımız da kendi bebeğinin ses kaydını attı nefes alıp verirken, tabiri caizse traktör gibi çocuk, doktor normal demiş hiçbir sıkıntı yok yenidoğanlrda olur demiş. Biz de biraz rahatlamıştık zaten ondan sonra doktora da götürdük hiçbir şeyi yoktu çok şükür 🤲🏼 şimdi yanımda yatarken birden tıkandı tükürüğünü yuttu sanırım, kaldırıp sırtına vurdum dik tuttum biraz geçti hemen, ama korktum. Yatağına koydum göğsü bayağı şiddetli inip kalkıyor nefes alırken, öyle ciğerden gelen bi hırıltısı yok ama burnu tıkalı gibi sesler çıkarıyor, oysa sürekli temizliyorum aspiratörle. Geniz akıntısı var gibi sanki. Çok tecrübesizim gecenin bu saati panik oldum, başına gelen var mı normal midir bu durum?