Betulonut Arkadaşlar merhaba, gümüş kapak kullanan var mı acaba ? İşe yarıyor diyorlar göğüs ucu yaraları için tecrübe eden varsa yardımcı olabilir mi ?
cns__ Betulonut doğumdan sonra göğüs uçlarım yara olacak gibi hisseedince hemen aldım ve sürekli kullanıyorum. Hem o anlık acısını alıyor hem de yara olmadı. Ben memnun kaldım
beyzaburaksahin Betulonut bu kapak ne yapıcak diyerek aldım ve kremleri attım sadece onu kullandım doğum sonrası mükemmel birşey
Zeynepz Betulonut kullandım ilk doğumumda çok çok güzel göğsü sürekli nemli tutup kurutmadığı için sanırım yara olmadı hiç sadece ilk gebelik olduğu için gözenekler açılırken ağrı oluyordu o da olacak zaten ama asla yara olmadı kendime hiç krem falan da almamıştım arada kantaron yağı sürmüştüm gümüş kapağı hiç çıkarmadım 40 ım çıkana kadar
cansubuluttt Betulonut merhaba doguma 15 gun kala taktım dogum sonrasıda taktım emzırdıgım sure boyuncada hıc yara olmadı kesınlıkşe onerıyorum ablamda ılk dogumunda ne kremler ne ayva cekırdegı jelı hıc bırı kar etmedı kanaya kanaya emzırıyodsu ıkıncı gebelıgınde kapak kullandı sıfır kanama önerıyorum benımde ıkıncıye dogum yaklastıgı baslayacagım kullanmaya