Seval75 İlk nstye ne zaman girdiniz 32 haftalık olduk hiç girmedim birde kontroller için doktorum birşey söylemedi ayda 1 kez gittim şuana kadar sizler ne sıklıkla gittiniz bu haftalarınızda 👼
Kiwi12 Seval75 şuan 33+5 haftalık hamıleyım sındıyr kadar detaylı ultrasonda dahıl 5 kere Doktor’a gıttım ama doktor kızıyor tabı ben sprun olmadıgı hçıcın gerek gormedım ama artık her hafta geleceksın dedı son kez 3 hafta ara verıp gıtcem daha sonra her hafta dedı net baglanacaksın dedı
Ozlemduman Seval75 en son 33.haftamda kontrole gittim doktorum 35te gel nstye bağlıcam dedi cuma günü kontrol var ilk nst olacak ve doğum tarihini belirlicez kısmetse
323832 Seval75 32+1 de girdim nst ye doktor 30.haftadan sonra 2 haftaya 1 gel artık demişti şuan 33+1 olduk 34.haftada yine gidip nst ye girecegim
Ervaok Seval75 28. Haftamda basladm 32 haftamdı bu hafta yine girdim iki kere olmus oldu bidaha 15 20 güne artk nasipse
Gamzeli_ Seval75 ilk nst ye 35+4 de girdim. O zamana kadar hep 1 ay arayla gittim 2 hafta sonra gel dedi birdahakine 37+4 de gidicem nst ye de her geldiğinde giriceksin artık dediler yarın gidicez bundan sonra ne kadar aralikta çağırır bilmiyorm.
Seval75 Gamzeli_ Zamanda yaklaşmış zaten rabbim kolaylık versin inşallah sağ salim kavuşmayı nasip etsin Allah 🤩🤩🥰
Umrnkara 32+0da rutin kontrolüm vardı, ilk nst mize o gün girdik. 2 haftada bir kontrollerini oluyor artık, her gittiğimizde giriyorum
Deryacik01 Ben bugün yani 18 haftada girdim izlemim vardı hemşire nst ye de gireceksin dedi ama girmez olaydim bebeğin kalbi ard arda atıyor sonra bir iki saniye ses kesiliyor sonra yine ard arda atıyor hemsire normal değil rutin atması gerekiyor dedi
usenmedimyaptimbirvelet Seval75 doğurmadan bir gün önce yani 38+3te girdim ilk defa 😬 ayy nst’yi hiç sevmiyorum
CmreKsidar Seval75 32 den beri giriyorum nst ye. 24. Haftadan beri haftada bir gidiyorum ama öyle olmasaydı 32 den sonra haftada bir gidecektim.