Arkadaşlar merhaba. İki buçuk ay önce sezeryan doğum yaptım. Lohusa kanamam 45 gün sürdü kesildi. Sütüm de kesildiği için adet oldum bu ay. 9. Gün kanama bitti ancak bugün 14. Gün ve arada kahverengi lekelenme oluyor. doğum sonrası 10. Gün kontrole gititm USG yapilmadi. Bu durum için tekrar Kontrole gidemedim henüz. Başına böyle bir şey gelen var mi?