nnisanannesiii Kızlar merhaba 35+1 haftalık olduk 16 sında gün almaya gidicez acaba doktor ne zamana gün verir cok heyecanlıyım 🥰🥰
haticey4 nnisanannesiii canım bende 35+1 haftalık olduk doktorum bize de 16 sında gün verecek çok heyecanlıyım bir yandan da korkuyorum 🥲
ireemmm nnisanannesiii bende aynıyım canım an itibariyle 35+1 olduk 🙏 bizde 15 inde gideceğiz hastaneye bakalım gün verecek mi
alparslansmother nnisanannesiii omu belirliyor mesela benim suan 19 haziran gorunuyo 25+3 haftalik 13.06.2023 veya 23.06.2023 ne guzel olurdu 🫠
Mervegvn123 Kızlar ilk doğumu olanlar sezeryan için kaçıncı haftada karar veriliyor sezeryan yada normal olacagına
gayecam nnisanannesiii bende 35+1 im🤰🏻 yarın kontrolümüz var bakalım soracağım bende var mı bir düşüncemiz diye. En azından belki size denildiği gbi 16 sı gel konuşalım der içim rahat eder 😇
cananhmsree nnisanannesiii şuan 38+3 deyim haftaya gün veririm dedi. Herkesi 38 de almışlar benim doktor 39 u bekliyor 🙄 hatta 39 u bile geçiyor
Zeynepgrgvs nnisanannesiii canım bende 35+5 deyim bugün kontrolüm vardı 38+5 verdi sezeryan gününü 30 mart olarak
Mervegvn123 Zeynepgrgvs 35. Haftada neye göre karar veriliyor sezeryan yada normal olacagına biz 30. Haftadayız bır dahakı kontrolu yıne bır ay sonraya verdi acaba 34de bi fikir verirmi çok merak ediyorum
Kardelen_espark nnisanannesiii ben şuan 35+2 yım sezaryan tarihim 3 nisan pazartesi ama ayın 14 ünde kontrolüm var erkene çekmesini istiycem