Biz bugün diyarbakırda detaylı ultrasyon icin prof. Dr. Ahmet yalınkaya gittim belki bircogunuz biliyordur işte bebegin kalbinde beyaz odak olduğunu ve bunun down sendromu riskini arttırdığını söyledi ve siz orta risktesiniz dedi ve hani cok merak ediyorsanız amniosentez yapın dedi ve bize 5.000 tl oldugunu soylefi ya bebege o iğne deyse bebege bişi olsa ve yanı ogrensen ne fark eder ogrenmesen ne fark eder sonucta evlafım alfırmayı dusunmuyorum her ne olursa olsun onu kabulleniyorum ve 5.000 tl cok fazla neyse benim bir arkadasım var ondada ense kalınlıgı var dediler ve bebek down sendromudur dediler sonra bebek sapasaglam doğmuş bide eşimin arkafasındada aynı sey olmus bebegi sapasaglam neyse ilk önce kız kardesime danıştım hemşire cünkü dedi işte bu ahmet yalınkaya cok paragoz hani neredeyse butun ona giden hamile bayanların bebegi down sendromu çıkmıs zaten gordugum an cok degişik bir kişiye paragoz bir insana benziyordu sonra iste kardesimin esinin abisine danıstım docent doktor işte oda hemen ahmet yalınkaya dedigim gibi işte onun oyle huyları var hemen herseye bebekten su alımı yapalım diyor işye kesin bişi yoktur ama merek ediyoırsan baska bir doktora danis seni yonlendiririm dedi vs. Ve bana hangi foktora gidiyosun dedi ben batı hastanesi melike tunc kılıckapa gidiyorum dedim oda heralde dedi cok iyi bir doktor slm soyle dedi heralde tanıyo aynı sekilde ajmet yalınkayayada melike dr. Gittiğimi soylemişdim oda işte cok iyi bir doktor vs. Dedi sonra işte o esimin arkadası varya bebegin ense kalınlı var vs. Demişti ona danıştık oda işte burun da bişi varmı dedi ve bebegimin burnunda bişi yok oda bişi yoktur o zaman kesin o normaldir dedi sonra baska bir arkadası geldi esimin onada soyledik oda o ahmet dr. Cok sey o herkesi kandırıyor isinde basarılı ama onun bu funyada yeri yok vs. Dedi.melike hocaya gittiğimi soylefim onlarda iyi bir doktor dedi sonra o arkadasıma danıstım oda ıyle bişi yoktur icini fetah tut diyor ve hani icimide ferah tutmaya calısıyorum icimdeki ses bişi yok diyor neyse yarın melike doktora danısırım sonada uclu test yasptırmam gerek bu arada 20h+3gunluk gebeyim