anneoluyorm_ Çay yaparken kaynayan suyu elime döktüm parmak üstlerim yandı hemen suya tuttum ama aşırı sızlıyor 🥹 lütfen bildiğiniz bişey varsa yazar mısınız Bu saatte hastaneye gitmek istemiyorum 😔
Armess_loya anneoluyorm_ Gebelikden dolayı ilaç önerisi veremem ama yanığa yumurta akı iyi gelir, yinede denerken küçük yerine deneyin belki fayda olur 🌸ama derecesi büyük ise o zaman doktora gidin enfeksiyon kapmayın geçmiş olsun 🌸
_yfs_ anneoluyorm_ yumurta akı su toplamamasını sağlıyor ertesi güne hiç bir şey kalmıyor iz konusunda suyun içerisinde tutabilirsin ya da bir bezi devamlı ıslatıp üstüne koyabilirsin biraz acı olacak hemen geçmiyor Allah yardımcın olsun 😔
umycnr94 O içindeki su toplanmadan sızısı geçmez buzlu su bi araya toplayıp icindeki suyu patlatır çıkartma elini hiç buz at bı syun içine kasenin beklet elini öyle geçer benim kızgın yağ damlamisti acısı geçmişti
Ayssuunn Silverdin yanık merheminsur cnm ben kaçtır sürüyorum hatta bugün bende yaktım direk onu sürdüm geçti sızı… Hamilelik boyunca kullandım ¾ kere