Busekrgz Merhaba kızlar size bi sorum olacak 🥺 bugün aşılamamın 9. Günü beta 5 çıktı doktorum henüz erıe pazartesi test verelim dedi fakat normalde bugün regli olmam gerekiyor eğer regli olacaksam 5 çıkar mıydı ?? Lütfenn acil destek uyuyamıyorum..
Sinem1925 Busekrgz bazen regl zamanların dada yüksek çıkabiliyor benimde öyleydi 2-3 gün sonra verince belli olmustu
zeynozey Busekrgz aşılamadan dolayı böyle çıkmış olabilir. 2 gün sonra güncelleyin testi.. inşaAllah vardır 🌸
ipekmom_ Busekrgz 5ten yüksek çıkması gerekiyor diye biliyorum canım ama 9.gün belki erken olabilir. Doktorunun dediği gibi pazartesi gününü bekle bakalım genelde 14.gün test yapıyorlar
Sinemce__ Busekrgz bence çok yeni bir gebelik o yuzden 5 cikmis ,bugün adet gününüz ve olmadiysaniz var bence cuma bi tekrarla inşallah güzel haberlerle gel🤲
Sinem1925 Busekrgz ya üzülme benim de öyle olmuştu emin olmak için tekrar verdiğimizde degger yükselmişti ki doktorlarlarda şüphe varsa 2-3 gün sonra gel tekrar test yapalım duyorlar içini ferah tut 👐🌼
Sinem1925 Busekrgz 8 ay hep bunun duasını etmiştim kalbini gönlünü ferah tut ve stres yapma çok etkiliyor
mickey Busekrgz Aşılamanın 9.cu günü test vermek erken değil mi. Neden doktorunuz erken istemiş ki. Ben2 kere aşılama oldum her ikisinde de 15.ci gün gel kan ver dediler
mickey Busekrgz İnternette araştırınca orada da yazıyor. Aşılamadan sonra en erken 12 ile 15 ci günler kanda çıkar yazıyordu
Busekrgz mickey doktorum istemedi zaten ben kendim dayanamadığım için verdim doktorum pazartesi vermem gerektiğini söyledi..
mickey Busekrgz Anladım. Doktorun söylediği tarihi bekle çünkü gerçekten moreli bozuluyor insanın negatifi görünce. Rabbim en kısa zamanda en kolayından nasip etsin inşallah 🤲🏻