Kızlar 10 gün oldu sezaryen doğum yaptım , 4 gün önce de dikişlerim alındı doktorum bir sıkıntı yok korse istersen kullanabilirsin dedi, haliyle hala ağrım var içerdeki dikişler taze daha kaç kat kesiliyor malum, burda da bazı yorumlar da hemen giyilmemesi rahmin kendini toparlaması gerektiğini , okudum, sizler ne zaman giydiniz göbeğimin kalmasından korkuyorum şuan sanki 5-6 aylık gebeyim gibi göbeğim duruyo 🤦🏻♀️