Semos56 çocuklara ölen yakınlarınızın ve aile büyüklerinin isimlerini vermeyin diye açıklama videoları var eşiniz denk gelmedi mi hiç 🤦🤦🤦🤦 bu arada da senin adına gıcık oldum ne alaka ismini koymaysan ihanet edersin bi salın beni de. Büyük konuşmuyorum ama kaynanamın adını da koymazdım kayınbabamında. Eşimin de babası vefat etmiş ben oğluma babanın adını koymak istemiyorum her isim kendi kaderini yaşasın akrabalarında olmayan bir isimi vereceksin dedim kavga etti çünkü abisinin adını koymak istiyordu abisinin adı Abdülkadir sadece kadir de değil he Abdülkadir koymaya niyetlendi baya bir kavga ettik koyarsın koymazsın sonra rüyasında Cihan ismini görmüş şuan cihan diyoruz