Hilal2901 0-3 ay az alın diyorlar ama bence yanlış. Bol bol alın, evet çabuk büyüyorlar ama günde 3 4 kez kıyafet değiştirdiğim oluyor. Emerken süt akıyor, kusuyor, kakası taşıyor vs derken çok sık değiştirildiği oluyor. Ben az almıştım doğumdan sonra biraz daha almak zorunda kaldım. Birkaç parça için makine çalıştırmıyoruz yedekli olması iyidir