Aselnisa_16 Kızlar doğumuma iki buçuk ay kaldı ramazandan sonra halıları yıkamaya vermeye düşünüyorum bi kaç firma denemiştim fakat hiç memnun kalmadım önerebileceğiniz bi firma varmı çok iyi yıkıyor diyebileceğiniz.?
Ozturkkkk Aselnisa_16 merhaba, 5 yildir gecit hali yikamaya veriyorum stor perde de yikiyorlar ayni zamanda. Halilarim beyaz ve oldukca memnunum tertemiz geliyor mis gibi kokuyor