D67
Doktorum dikişi hissedebilirsin batma da hissedebilirsin, sol tarafına yat, idrarını tutma olmasa bile 2 saatte br tuvalete git kabız olma falan demıstı.
Yani bir bir bucuk ay gecse dıkısler tutsa allahın ıznıyle bırsey olmaz korkma.
Vajinal kasınma içinde doktoruna haber ver enf olabılır. Dıkkat etmen gereken en onemlı konu enf tabıkı