Lna Az önce 15-16.haftada hissettiğimin bebeğimin hareketi olduğuna emin oldum, ilk defa dışarıdan da gördüm hareketini ve o haftalardakiyle aynı histi 🥹🥹🥹 şu an 20+3′üz.herkesin hissetme zamanı farklı oluyormuş, hepsi normal. Hiç telaş yapmamak gerekiyor. Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻