mesudeislam Merhaba kızlar 38+7 kasiklarıma ağrı geliyor gidiyor karnımda kasılma ve sertleşme tuhaf bi duygu içerisindeyim ilk gebelik ne yapacağım bilmiyorum
68selda06 mesudeislam korkma acı hissetmiyorsun dogum başladıysa sen bekledikçe bebek risk altında kalır nst te falan bağlarlar bakarlar
ilkin41 mesudeislam alttan muayene o kadar da zor değil yani doğum yapacak olan kadın alttan muayeneden niye korkar anlamam doğum ondan kat kat daha zor. Ben hem düşükte hem doğumda sayısız muayene oldum 1 kez olsun korkmadım.
Nurasya mesudeislam bişey yok onda neden kendini korkutuyorsun boşuna belki doğumun başlıyor ne güzel evladını kucağına alacağını düşün
mesudeislam Nurasya herkes kötü anlatmış yok iki parmak üç parmak falan çok korkuyorum ağrımla kaldım yeni 9 aydır evliyim herşeyden korkuyorum
mesudeislam 68selda06 evet öyle yapayım evde daha çok sancin gelsin yok nisanin gelsin diyorlar ama insan korkuyormuş en iyisi gitmek
68selda06 mesudeislam bencede sen strese girersen bebek te girer dogum sancısıysa acilmaniz az ise muaneden sonra tekrar eve gelip evde bekleyebilirsiniz
68selda06 mesudeislam rica ederim korkmayın kendinize teselli verin hep karnımda kalacak değil ben bu bebeği cikartacagim diye illaki çıkacak yani
mesudeislam ilkin41 ben hamile kalmak istemedim, eczacıyim bu arada korunduk ta ama takdiri ilahi Rabbim uygun gördü bi kaç ay ağladım falan ama katilde olamazdım anne olucaz diye korkusuz olamıyoruz maalesef.
ilkin41 mesudeislam anne olmak demek güçlü olmak demek ama maalesef ki şuan zor olsada kucağınıza alınca duygularınız değişicektir eminim ki 🙏 anlatılan kadar zor bir durum değil acı eşiği ve canı tatlı olmakla alakalı bişey. Sadece önemli olan kendini kasmamak derin nefes almak o esnada bu kadar