Dilarass03 7+ 4 haftalık gebeyim doktor bugün ultrasonda yumurtalıklarda çikolata kisti var dedi ama hamileliğin ilk ayları ultrasonda yoktu ve hamile olmadan öncede. Doktor zararı yok dedi ama başına gelen var mı ?
asimeylmz_1222 Bende 6+3 haftaligim bugün kontrolde 2 tane yumurta kisti çıktı umarım bir zararı olmaz