Anonim_ evet malesef ara ara baş ağrısı, ara ara dikiş ağrısı idare ediyoruz. doktorum 6 saatte bir içeceğim ağrı kesici verdi onu kullandıkça ve uzandıkça geçiyor. birde hemşireler ve doktorlar devamlı baş ağrın oldukça sakın ayakta kalmaya çalışma hissettiğin an bile direk uzan dediler ve cidden uzanınca geçiyor çok şükür. ameliyathaneden çıkarkende devamlı başını yüksekte tut dediler iki yastıkta çoğu zaman yastıkları dik yapıp uzanıyorum