Tugceeva Merhaba arkadaşlar 27+4 haftalığız . Ani kanamamız başladı ve sebebinin polip olduğunu söyledi doktor şuanda da kanamam devam ediyor aranızda bu durumu yaşayan varmı ? Aldırdınız mı polipi yoksa doğumumu beklediniz
Hrdl Tugceeva hamileyken almıyorlar diye biliyorum bendede vardı hamile kalmadan önce aldırdım sürekli kanamam oluyordu
Hrdl Tugceeva alttan kamere ile aletle alıyorlar belden aşagıyı uyuşturuyolar yarım saat 40 dk sürüyor bebeğe zarar verebilir Şuan
-Gr- Tugceeva rahim agzinizda mi polipiniz nerede oldugu onemi ben hamileyken aldirdim rahim agzimdaydi
Tugceeva Hrdl Hrdl evet keseyi patlatabilir diye doğum sırasında alınacak dendi fakat şuanda da aşırı kanamalarım oluyor erken doğum riski oluşturuyor
Tugceeva -Gr- rahim ağzında dedi fakat keseye çok yakınmış o nedenle risk alamayız dendi . Fakat benimde aşırı kanamam var erken doğum riski var hiç birşey fayda etmiyor kanamama şuan
muser24 Bende de vardı ama hamilelikten önce aldırdım, sonra da 6 ay çok dikkatli olmamı, hamile kalmamamı söylemişti doktorum
Tugceeva muser24 ben yeni öğrendim ani kanamam başladı o şekilde öğrendim kanamam hiç durmuyor erken doğum riskim var dayanamam sanırım 😞
muser24 Evet tekrarliyormuş ama 6 sene oldu,tekrarlaması çok şükür. Bu arada ikinci hamileliğimden önceydi, şimdi üçüncü hamileliğim
-Gr- Tugceeva benim haftam kucuktu alindiginda 10 haftamdi sanirim o zmn bana dediler riskli die progeston kullanmistim ama bunla alakali degl dedi son doktorum azaltmisti kanamami ama seninki birsey verdimi
-Gr- Tugceeva benim baya azalmisti burda ben baska kisilerdede okumustum doguma kadar kesilen ve 38 hafta doguran iyi dusunelim iyi olsun 🙏
-Gr- Tugceeva birde kendi doktorun haricindr uzman bir doktora gorun benim ilk fark etmediler sonra anesteziyle almaya kalktilar en son ben perintaloji uzmaninda lokal olarak aldirdim
Tugceeva -Gr- benimde önceden böyle birşey olduğunu hiç bir doktor söylemedi 27nci haftamda öğrendim polip olduğunu aşırı kanamam oldu bi anda çocuğu alacaklardı en son biraz daha düzelince almadılar ama kanamam azalsada miktarı devam ediyor umarım erken doğum yapmam canı.
Mervesirin Bende 25+2 haftamdayım bende de kanama oldu sonrasında farkettik rahim ağzında polip olduğunu tekrar kanama yaparsa alalım dedi 10 gün sürdü şimdi yok kanama dr ilerleyen haftalarda daha sıkıntı olur dedi ayrıca proluton deport iğne kullanıyorum
Tugceeva Mervesirin benim kanamam sanırım 15 gün oldu ilk günler ki gibi miktarda değil ama devam ediyor umarım kesilir sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız canım 🙏🏻 ben progesteron kullanıyorum pruluton olmaz dedi doktor
-Gr- Tugceeva bence canim muhakak bir baska doktorada gorun coher gelistirici falan vurdular mi madem erken alinmasi gerekebilir diyorlar istanbulda misin