Kızlaar merhaba, ben 37+6 haftalık hamileyim. Normal doğum bekliyorum ve az kalmış gibi hissediyorum ara ara sancılarım oluyor. Fakat uykularımda bir o kadar arttı acaba doğum içindi enerji mi topluyor vücut.. sizde de böyle bir durum yasayan var mı?