Selam kızlar 37 haftalık hamileyim hem Medipol hem Lütfü kırdar takipliyim. Medipoldeki doktorum hastaneyi birakti malesef çok kararsız kaldım şuan napsam bilemiyorum. Zaten 37 den sonra doktor değiştirilen Medipol e o kadar para vermeyip Lütfü kırdarda mi yapsam doğumu diye düşünüyorum. Bir yanımda korkuyor ya kötü ebelere denk gelirsem diye oğlumu bir gün boyunca göremeyeceğim devlet hastanesi olursa o da var🤦