Hlybkr Merhaba arkadaşlar. Bugün 20. Haftada detaylı ultrasonda doktorum normalde 20. Haftada 18 seviyesinde olması gereken suyun 20 seviyede olduğunu söyledi. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim
Ahsen42 Hlybkr tatlı şeylerden uzak durun hamurlu şeylerden ve meyve tuketımını azaltın ozellıkle armut ve havuç🤭
baharkaya12 Hlybkr bana da 26. haftada suyun biraz fazla olduğunu söyledi doktorum, şekerden şüphelendi ama temiz çıktı çok şükür. Beslenmeme dikkat edeceğim
poyrazin_annesi28 Hlybkr Bana da dendi sonra 1 ay sonraki muayenemde yeterli çıktı. Düzelir inşallah sizin de
Hlybkr Ahsen42 ne güzel yaa bana da söyledi 24. Haftada şeker yüklemeni mutlaka yaptır şeker çıkabilir diye inşallah benim de temiz çıkar. İlk bebek olunca biraz tedirgin oluyor insan
Hlybkr Çok teşekkür ederim meyve o kadar değil de havuç çok severim zaten kışa da denk geldiği için biraz fazla tüketmiş olabilirim. Daha çok Dikkat ederim bundan sonra